torsdag 23 augusti 2012

Våra tillval - ytterdörr

Ytterdörr från Bordörren. Vi har redan fått se bilder från tillverkningen där ytterdörren sitter uppe och det blev jättefint. Vi valde mellan att ha glas i spegeln upptill eller som nedan, utan glas, men eftersom vi har sidofönster så tror jag det var ett bra val. Dörrens fönster och sidofönstren hade heller inte samma typ av spröjs. Vilken skillnad det kommer bli mot vårt gamla hus som hade dörr och trycke från 1947 som jag retade mig på varje gång jag öppnade dörren...



Bordörren - Venus 834P

ASSA 2002
//Caroline

1 kommentar:

Hans-Åke Norberg sa...

Hej!

Jag vill bara visa att det finns en ny webbutik som heter www.aleka.se som innehåller över 8000 lås, brand och säkerhetsprodukter. Tänkte om ni vill gå in och se om det är nåt som passar. Om ni har nån plats för länkar får ni gärna lägga in min länk om ni tycker sidan är bra och relavant.
Tack på förhand.
Mvh//

Hans-Åke på Aleka