onsdag 4 januari 2012

Onsdag!

Tror att det är bättre att jag skriver lite varje dag vad vi gjort för det verkar vara så lätt att glömma... :-) Dagarna går och vi vet inte vad det är för dag...

Idag åkte iallafall jag och Hayley till stan i Whangarei i några timmar. Tittade i några affärer, provade skor mm, köpte några tröjor...
Hamish, Maka, Elin, Ebba, Cambell, Alana & Jamie åkte ned till stranden för att plocka några snäckor och det blev också några bad. Ebba badade också efter ett tag och hon tyckte det var skönt.

På eftermiddagen så åkte vi till min favoritstrand McGregors beach. Tyvärr var det stora vågor så det var inte lätt för Maja och Elin att hålla sig över vattenytan - några kallsupar blev det! Ebba sov i vagnen så jag passade på att ta mitt första dopp. Lite kallt men skönt ändå.
Det var lite mulet på förmiddagen men sedan klarblå himmel och sol.

Lägger in lite bilder imorgon!
Kram
Caroline

Inga kommentarer: